A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد

خاطرات 90 روزه دختر جن زده

در زیر گفتگویی را که با اون شده رو بخونید :

دختری 19 ساله به نام زینب با جن ها در ارتباط است او می گوید که بعد از چندی این جن ها باعث آزار و اذیت او و مادرش شده اند .

خانه آنها در یکی از محله های جنوب تهران است . و حالا گفتگوی زینب را بشنوید:

*از کی با این موجودات در ارتباطی :

**از سه ماه پیش

*آیا دوران کودکی جن ها را دیده بودی یا از چیزی می ترسیدی ؟


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:خاطرات 90 روزه دختر جن زده , http://a,g,loxblog,com/ , شل, ag , a,g, alireza ,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نکته های جالب و خواندنی در مورد جن

نکته های جالب و خواندنی در مورد جن

 

1- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

 

۲- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد.

 

...............................................................


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب: , نکته های جالب و خواندنی در مورد جن,http://a,g,loxblog,com/cat,php?cat=57, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نحوه ارتباط با عالم غیب در عالم خواب ـ آیت الله سید رضی شیرازی
بسم الله الرحمن الرحیم
شيخ الرئيس در نمت آخر اشارات اسرار الآيات در آنجا براي امكان ارتباط انسان با عالم غيب استدلال به خوابهاي راست مي‌كند. حالا كيفيت استدلال اين است، البته او نمي‌گويد ولي بايد كيفيت استدلال اين باشد كه عرض مي‌كنم. من كه در رختخواب خوابيده‌ام و مقيّد به اين زمان و اين مكان هستم،‌ چگونه مي‌شود كه من از يك حقيقتي كه در آينده واقع مي‌شود به چه صورت من ارتباط پيدا مي‌كنم واطلاع پيدا مي‌كنم؟ توجيهش چيست؟
................................................

ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:نحوه ارتباط با عالم غیب در عالم خواب ـ آیت الله سید رضی شیرازی , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

حقایقی پیرامون ارتباط با جن و اطلاع از اسرار

تعریف قرآن از جن

جن موجودی مستور است که هر انسانی نمی‌تواند آنرا تسخیر کند، تنها پیامبران و انسانهای بسیار برگزیده از این قدرت برخوردارند در غیر اینصورت تسخیر دوطرفه شده و مدعی تسخیر جن، به جنون می‌رسد.
 
                 

 

                          حقایقی پیرامون ارتباط با جن و اطلاع از اسرار
 

قشم دیلی : عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی با تشریح تعریف قرآن از جن گفت: جن موجودی مستور است که هر انسانی نمی‌تواند آنرا تسخیر کند، تنها پیامبران و انسانهای بسیار برگزیده از این قدرت برخوردارند در غیر اینصورت تسخیر دوطرفه شده و مدعی تسخیر جن، به جنون می‌رسد.


....................................................


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:حقایقی پیرامون ارتباط با جن و اطلاع از اسرار ,روح ,جن , ابلیس , شیطان , ارتباط, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا